Loading...

yeni deneme

Regular License $15.95
  • Remove Footer credits
  • One Time Payment
  • For Unlimited Domains
  • Lifetime Premium Support
  • No Encrypted Scripts
  • Lifetime Template Updates
  • And Much More....
  • Get this template for FREE with giving proper credits to us, no support included.
    Free Download

    Company of Heroes 2 Full indir

    Company of Heroes 2 Full indir
    Evet En iyi strateji oyunlarından biri ile karşılarınızdayız strateji oyunlarının sevenleri çok ama ben hiç hoşlanmıyorum ben fps türü oyunları çok severim rpg den bile çok hoşlanmam gta harici o bir ayrıcalık.

    Belki bu oyun Multiplayer - online oynanırsa güzel olur evet belki öyle bir zevk verir neyse 1. oyuna göre çok fazla değişik yok diyebilirim atmosfer daha yoğunlaşmış fiziksel öellikler güçlendirilmiş diyebiliriz savaş alanında ufak değişiklikler olmuş.


    Oyunu şim Torrent olarak veriyorum ancak eğer benden Part halinde istek olursa part olarak verebilirim !!!


    The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Edition indir

    Thw Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Edition indir
    Oyuna başlamadan önce Mübarek Ramazan Bayramınızı Kutlarım biraz geç oldu ama olsun :D

    Herkese hayırlı mutlu bayramlar..

    Uzun bir aradan sonra yeni sizinle birlikteyim süper bir oyunla daha The Witcher 2 oyun ilk çıktığında ingilizce idi ama oyun çeviri türkçe yamasını çıkartıp oyunun geliştirici firmasına yolladı ve resmi olarak türkçe yaması yayınlandı ancak türkçe yama ile birlikte oynamak istiyorsanız The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Edition  sürümünü indirmeniz gerekmekte bu sürüm ile otomatik olarak türkçe geliyor oyunumuz.

    Ben şuan daha yeni indirdim bu sürmünü arkadaşlar birazdan yükleyecem ve oyuna başlayacağım.

    Grafikler baya zorlayıcı doğrusu kardeşimin bilgisayarı en düşük ayarlarda bile kasıyor bakalım benim makine neler yapabilecek.


    Chivalry Medieval Warfare Full indir Torrent

    Chivalry Medieval Warfare Full indir Torrent
    Evet sizinle gene muhteşem bir oyunu paylaşıyorum.
    Chivalry Medieval Warfare mükemmel bir ortağ çağ oyunu Mount And Blade tarzında ama çok gerçekçi bir yapım.

    Bu tür oyunlar arayanlar için bir mücehver bu oyun ben indirdim şuanda lan srever olarak oynuyorum gerçekten keyif veriyor.

    Oyuna bot özelliğide eklemişler muhteşem lan olarak botlarla maç yapmak çok zevk veriyor ama gerçek insanlardan farkları yok bayağı zorluyorlar.Grafikler gerçekten muhteşem oyun tam gerçekçi bir platforma taşınmış.

    Borderlands 2 Full İndir - Torrent - Hızlı - Sağlam

    Borderlands 2  Full İndir - Torrent - Hızlı - Sağlam
    Şimdi sizlere Rpg + Fps Karışımı bir oyun paylaşacağım.
    Borderlands 2' bahsediyorum oyun çizgi filme benzer bir grafiğe sahip grafik ve renklerde çok gerçekilik arayamayız ama bambaşka bir oyun diyebiliriz.

    Şimdi hikayeyi bilmeyenler için Borderlands'ı özetleyelim dünyadaki kaynaklar azalmıi insanlar birbirini katlediyor artık dünya onlara yetmiyor ki başka gezegenlerde yaşam aramaya başlamışlar Pandora isimli gezegende insanlığı yeniden canlandırmaya çalışacağız hikaye bu.

    Baştada belirttiğimiz gibi içerisinde Rpg ait oldukça örnekleri görebileceğimiz Fps türünde bir oyun.

    Yeni oyunda Co - op moduda mevcut bir çok görev bulunan oyunu arkadaşlarınızla takım halinde oynayabilirsiniz.

    Resident Evil 6 Full indir - Hızlı - Torrent

    Resident Evil 6 Full indir - Hızlı - Torrent
    Bu tip oyunlardan hoşlanmam ben aslında daha önce elimde evil 5 vardı oyunun grafikleri hikayesi güzeldi ama bu tip oyunlar bana zevk vermiyordu.

    Bir arkadaşım bana tavsiye etti bak oyna çok zevkli adamı çok sarıyo dedi sonra bişeyler çözüyosun polisiye gibi dedi.

    Bende denemekten zarar çıkmaz diye yükledim oynadım biraz ama dediğim gibi bu tip oyunlar hiç ilgimi çekmiyor.

    Serinin 6. oyunu ile karşılarınızdayız uzun zaman oldu hastalık vb. nedenlerden dolayı oyun paylaşamadık bende açılışı bu oyunlar yapayım dedim.

    Oyuna baktığımızda bayağı bir değişiklik olmuşki kendisini gösteriyor.Evet oyunda 3 ayrı senerya bulunuyor ve bu üçünü bitirdiğimizde ayrı bir senaryo daha karşımıza çıkıyor yani bize uzun bir oyun keyfi sunacak oyun hemen bitmeyecek.
    Oyun Co - Op modu da destekliyor böylecek tüm hikayeyi arkadaşlarınızla beraber oynayabilirsiniz size diyebilirimki tek oynamaktan bu daha çok zevk veriyo.

    Umudun tükendiği bir dünyadasınız! ..

    FarCry 3 Oyunun Kurulumu Resimli Videolu Anlatım

    FarCry 3 Oyunun Kurulumu Resimli Videolu Anlatım
    Şimdi Daha önce verdiğimiz Far Cry 3 oyunun nasıl yüklendiğini göreceğiz.

    Tüm yükleme aşamalarını aşağıdaki videoda görebilirsiniz.












    Max Payne 3 - Oyunun Kurulumu - Resimli Anlatım

    Max Payne 3 - Oyunun Kurulumu -  Resimli Anlatım
    Şimdi Blogumuza başlarken ilk verdğimiz 2012 yılının çıkış oyunlarından bir oyunun resimli kurulumunu yapacağız.

    Evet o oyun Max Payne 3 ilk çıktığında ok ses çıkartmıştı kendisinden çok söz ettirdi hak ediyorda tabiki oyunun kurgusu muhteşemdi.

    Şimdi Hemen Kurulum işlemlerine başlayalım.

    Oyunun indirme adresi aşağıda verdik.


    Mass Effect 3 Oyunun Kurulumu Resimli Anlatım!

    Mass Effect 3 Oyunun Kurulumu Resimli Anlatım!
    Daha Önce verdiğimiz Mass effect 3 oyunun teferruatlı  kurulumunu anlatacağız resimli olarak tabikisi.

    İlk önce oyunun elinizde olması gerekir zaten elinizde olmasa bu sayfaya bakmazdınız değilmi :d

    Biz yinede indirme linkini verelim aşağıdaki linkten oyunu indirebilirsiniz.

    The Elder Scrolls V Skyrim Full indir Tek link Torrent

     The Elder Scrolls V Skyrim Full indir Tek link Torrent
    Eski Çağ savaşlarına o zamanlara hep ilgi duymuşumdur gerek film gerekse oyun.Oyun dünyasında bu atmosfer iyi yansıtılamıyordu ama   The Elder Scrolls V Skyrim bunu gerçekten iyi işlemiş.

    Şöyle kılıçlı falan eski oyunları hep severim ama öyle görsel efektli büyülü falan onlardan hoşlanmam bu oyunda öyle bir şey yok ama doğa üstü yaratıklar var farklı farklı ırklar var olsun çok süper genede.

    Oyunun senaryosu çok uzun bu yönden çok muhteşem öyle iki günde bitmeyecek bir oyun.

    Grafikler güzel çokta abartılacak düzeyde değil ama güzel ve o muhteşem atmosferi yaşatıyor eski zamanlar dayım gibi hissettim.
    Oyun arşivimde duruyor daha başlamadım türkçe yamasını çıkmasını bekliyorum oyun çeviride çıkartacak inşallah daha yarısında çünkü okadar çevrilecek sözcük kelime varki uzun iş olsun bekliyorum ben.
    Oyunu indirin hemen oynamaya başlayın derim kesinlikle pişman olmayacaksınız.
    Older Posts
    © Copyright Oyun Gator - Full Oyun | Designed By Code Nirvana
    Back To Top