9 Şubat 2013 Cumartesi

Euro Truck Simulatör 2 Ürün Anahtarı - Serial (1.4.12 Geldi) (Güncel) (Çalışıyor)

Euro Truck Simulatör 2 Ürün Anahtarı - Serial
Daha önce vermiştik bu simulasyon oyununu çok övmüştük çok güzel demiştik evet çok güzel oyun çok zevkli ama oynayabilmemiz için bizden ürün anahtarı istiyor deneme modunda da oynanıyor ama bir noktaya kadar.

Bu vereceğimiz ürün anahtarı 1.1 sürümü için oyunu eminim internetteki belli başlı oyun sitelerinden indirmişsinizdir o yüzden bu ürün anahtarını veriyoruz.

Ürün anahtarı bizzat biz denedik çalışıyor sorunsuz.









Yoğun istek üzerine ets 2 1.4.12 sürümü için gereken crack'i hazırlamış bulunuyorum birazcık geç oldu ama ne yapalım çok meşguldüm ilgilenemedim kusura bakmayın.

Bu crack tan sonra artık serial girmemeden oynayabilirsiniz denenmiştir çalışıyor kanıtı aşağıdaki resimde.

Kurulum:indirdiğiniz dosyanın içindekileri Ets2/bin/win_x86  içine atın.



76 yorum:

  1. ürün anahtarı hatalı veya yasak diyor

    YanıtlaSil
  2. Güncelleştirme yaptıysan veya güncellenmiş halini indirdiysen olmaz bana sürümünü söyle ona göre sana ürün anahtarı vereyim.

    YanıtlaSil
  3. aynı sürümü bnde indrdm kabul eymio

    YanıtlaSil
  4. Eyw ustam sağolasın .!

    YanıtlaSil
  5. SAOLASIN ADMİN :)

    YanıtlaSil
  6. admin bir şey soracam ürün anahatarını denedım oldu oyunu actı ama şöyle yazdı dedıkı oyunu satın aldınız ıyı eglenceler dedı

    YanıtlaSil
  7. 1.3.1 verirmisin

    YanıtlaSil
  8. kabul etmiyor hiç birini nasıl olcak

    YanıtlaSil
  9. kabul etmedi hiç birini nasıl olcak

    YanıtlaSil
  10. kabul etmiyor hiç birini nasıl olcak

    YanıtlaSil
  11. daha sağlam 1.4.1 seriali çıkmadı çıktığı an hemen eklenecektir

    YanıtlaSil
  12. yh yardım edin 1.3.0 benimki yazıyom ürün anahtarı yasaklı filan diyo yardımm

    YanıtlaSil
  13. yardım edin benimki 1.3.0 o kodları yazıyom ürün yasaklı filan bişeyler diyo yardım edin çıkıp yeniden giriyom kod değişmiş bişey var yine tıklıyom yine aynı hata nolur yardım

    YanıtlaSil
  14. yh yardım edin 1.3.0 benimki yazıyom ürün anahtarı yasaklı filan diyo yardımm

    YanıtlaSil
  15. Bendede 1.4.1 var Adam akıllı oynamak istiyorum artık hiç biyerde yok şu ürün anahtarı 'daha sağlam 1.4.1 seriali çıkmadı çıktığı an hemen eklenecektir' dedinya resul tahminen ne zamana kadar bulunur ?

    YanıtlaSil
  16. v1.4.8 keyi lazım acill bulabilirsen çok süper olur ve memnun kalırım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. 1.4.8 sürümü için eklenmiştir....

    YanıtlaSil
  18. abi harbi adamsın. 1.4.8 için crack kesin.dediğin kadar sağlam.
    1.1.1 in serialini senden aldım çalıştı
    1.3.1 in serialini senden aldım çalıştı
    1.4.1 in serialini senden aldım çalıştı
    1.4.8 in crack linkini senden aldım çalıştı.

    abi çok iyisin böyle devam et yeni versionlar için link ve serialleri SENDEN BEKLİYORUZ.

    saygılar

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim kardeşim ne zaman yeni versiyon çıkarsa ben serilleri ekleyeceğim

    YanıtlaSil
  20. resul kardeş 1.4.8 crack yapnıca full oluyomu

    YanıtlaSil
  21. Admin 1.4.12 crack veya serial verir misin sana zahmet

    YanıtlaSil
  22. bende 1.1.1 vardı 1.4.8 e guncelledım. senın bu lınk i ındırdım olmadı

    YanıtlaSil
  23. olmuyo bende eskı surum vardı 1.1.1 1.4.8 guncelledım senın bu lınkı ındırdım olmadı.urun anahtarı yasaklıfalan dıyo

    YanıtlaSil
  24. bıde 1.4.8 surumdekı oyun çok kasma yapıyodu deneme surumu nu oynarker fark ettım. klavyenın hareketlerıne gec tepkı verıyo. ne onerırsın

    YanıtlaSil
  25. 1.4.12 surumu crack ve serial lütfen..

    YanıtlaSil
  26. 1.4.12 sürümü verirrmisin acil

    YanıtlaSil
  27. 2.1.4.8 verirmisin acil lazım mümkünse :)

    YanıtlaSil
  28. 2.1.4.8 verirmisinin admin acil mümkünse :)

    YanıtlaSil
  29. 2.1.4.8 veririmisin admin kardes ne olur hiçbişi kabul etmiyo

    YanıtlaSil
  30. 2.1.4.8 verirmisin admin kardes

    YanıtlaSil
  31. 2.1.4.8 verirmisin resul kardes hiç kabul etmiyo

    YanıtlaSil
  32. resul abi ben nuri 2.1.4.8 ürün anahtarını verirmisin be abi SAYGILARR...

    YanıtlaSil
  33. abi pardon yaa 1.4.8 i verbi abi saygılar

    YanıtlaSil
  34. 1.4.8 crack verdim EN ALTTA denedin mi?

    YanıtlaSil
  35. kardeş s .a bende 1.1 .1 vardı 1.4 .12 geçtim ürün anahtarı istiyor.birde mod atıyorum oyundan atıyor.seni yorucam ama ayrıntılı biraz anlatırsan sevinirim.saygılar

    YanıtlaSil
  36. Şuan çok meşgulüm ama en kısa zamanda 1.4 .12 ürün anahtarı vericem vede sana mod kurulumu hakkında ayrıntılı açıklama yapıcam not alıyorum.

    YanıtlaSil
  37. abi yardım et acil 1.4.12 çok acil zamanım kalmadı abi lütfen

    YanıtlaSil
  38. 1.4.12 Crack geldi...........

    YanıtlaSil
  39. EuroTruckSimulator2_1_4_12 versene keyi admin

    YanıtlaSil
  40. EuroTruckSimulator2_1_4_12 versene keyi admin

    YanıtlaSil
  41. ne keyi kardeşim ben crack verdim yukarıda crack yaptınmı ?

    YanıtlaSil
  42. admin ben senin verdiğin linki indirdim 1.4.12. versionu crak yapmasını bilmiyom sana zahmet aniatırmısın

    YanıtlaSil
  43. indirdiğiniz dosyanın içindekileri Ets2/bin/win_x86 içine atın. yukarıda yazdım zaten

    YanıtlaSil
  44. 1.4.12 versiyonu için Ürün Anahtarı var mı elinizde?

    YanıtlaSil
  45. yukarıda crack verdim bu sürüm için indirebilirsin denendi çalışıyor

    YanıtlaSil
  46. eyvallah kardeşim çalışıyor :D

    YanıtlaSil
  47. admin senin verdiğin 1.4.12 crack indirdim bin içine attım sonra the game filesystem failed to initialize,aborting now boyle bir hata verdi sebebi ne acaba niye boyle bir hata verdi

    YanıtlaSil
  48. şimdi tekrardan euro truck similatör indiriyom.
    o kadar emek verdiğim şey bosa gitti admin

    YanıtlaSil
  49. ya resul kardeş dediklerini yaptım ancak hata verio . benim sürüm 1.1.1 naasıl yapim 1.4.12 acilll destek yardım

    YanıtlaSil
  50. yaw 1.1.1 bnm sürüm 1.4.12 ye yükselttim serial istiyor birsürü denedim yanlış çıkıo serial ver seriall admin nerdesin sen yaa

    YanıtlaSil
  51. tamam ben bunu indirdim nereye kopyaliyorum ?

    YanıtlaSil
  52. admin lütefen bak ADMİN SERİAL İSTİYO RESMİNİ YERİM XD BENDE 1.1.1 SÜRÜMMÜNDE 29 LVYİM 1.1.3 Ü YÜKLÜYOM GENE 29 DAN DEVAM EDİYTOM KİMİ YOYON BELKİ 1.1.1.1 DE OLDUN O LV Yİ SERİAL İSTİYO BEN ANLAMAM XDDD SERİALI YAZ LA BURAYA BAK SINIRLENDIM AMA 2 HAFTADIRE ARIYOM LAN SERİAL AAAAA AMA

    YanıtlaSil
  53. ABİ BN DAHA YENİKİ NURİ KARABACAK ALLAH RAZI OLSUN ABİ SAYGILAR 1.4.12 YE DNDÜM OLDU ABİ SAOL :d

    YanıtlaSil
  54. 1.5.2 verirmisin acill lütfenn

    YanıtlaSil
  55. 1.5.2 verebilirmisin admin lütfenn

    YanıtlaSil
  56. 1.5.2 verebilirmisin admin lütfenn

    YanıtlaSil
  57. yha resul bunu bin bilmem ney se artık ne o yha o dosya nerde söyleyebilirmisin acil 3 sevideyim acil yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  58. 1.5.2. verebilir misin admin...

    YanıtlaSil
  59. 1.5.2 seriali bulursan verırmısın admın bıde craclerı yaparken mesela bende 1.1.1 var ondan sonrakı guncellemeyı flnmı atıcam yanı 1.1.1 den 1.4.8 gecersem hata verırmı yardımcı olursan tesekkur ederım ıyı gunler

    YanıtlaSil